Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, februari 10

DAGS ATT GE JÄRNET!

Mötet i skolan igår fick mig verkligen att bli frustrerad, har ju inte alls lång tid kvar nu!! Vilket betyder att det ä dags att köra all in fullt ut. Så idag har jag bokat in en plugg kväll med Emelie. Vi ska självklart baka något innan så att vi har något att smaska på men först en varm dusch, det snöar ute och jag har måste förbreda mig mentalt innan jag ger mig ut. Tycker dock att herr vår borde inse att motivationen till skolan skulle höjas några snäpp om han faktisk kom nu! Puss

4 kommentarer:

FridahCharlotta sa...

**

oh fyfan, de visste jag ej:D SHIT VA SJUKT !:O love

Jimmy sa...

Plugga på bara :)

Anonym sa...

Kör på kusin!!

ida sa...

Vad du bakar då. haha önska jag också kunde hitta glöden för plugget.

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL