Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 9

61 SKOLDAGAR KVAR!

Äntligen hemma efter en lång dag! Skolan gick segt, efter att vi slutat tog jag och Fridah vår vanliga fika på Ehouse och en sväng in på Gina Tricot fick med mig en casual begie tunika för en liten peng och efter det väntade solning ocg gymmet. Körde på ett tag innan jag begav mig tillbaka till skolan för plug och föräldramöte.

Kan ni fatta att det bara är 61 skoldagar kvar tills studenten!?!?! Helt sinnes! Nu är jag dock sjukt utmattad och ska slänga på en film innan jag går och lägger mig i nattmössan. Imorgon är en ny dag med nya tag och då råder plugg på hög nivå! Sweet dreams peeps!

Det var inte alls länge sedan jag lånade Antons mössa och tog detta fotot. Kommer ihåg hur mycket jag längtade då, nu har det snart gått 3,5år och snart snart får jag min egna fina mössa!

1 kommentar:

ilhana sa...

sämsta föräldramötet ever..boahh


psst:du borde byta till blogg.se hatar den här manicken

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL