Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 12

BUS4YOU IS THE
RIGHT CHIOCE FOR ME!


Nu sitter jag på bussen, efter att ha släpat på väskor plus katt till stationen sitter jag nu äntligen på bussen. Jag är trött, jag kanske sov samman lagt en timme i sträck inatt vilket jag skyller brännan på. Menmen har tänkt sova hela vägen tills nils erikssons terminalen där världens bästa morfar väntar. Han ska få en bamsekram sen ska vi köpa var sin semla! Vi hörs senare, ikväll väntar min barndomsvän Lisas 19årsmiddag, tror dock att jag ställer in utgången men fira henne det ska jag allt göra ändå. Btw, aldrig mer att jag tar swebuss eller Sj till götet, bus4you kan vara det mest bekväma jag åkt, PLUS att melissa får följa med vilket gör det hela så mycket enklare. Hörs sen Ciao!

____________________________________________________________________

Bilden har inget med texten att göra, men den är på Bella & mig på en grillkväll hos Lina. Saknar min bästa vän något otroligt! (Visst är de kul när man hittar bilder man glömt fanns?)
_______________________________________________________________

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL