Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 21


TOMORROW I WANT A KISS.

Är äntligen hemma från en riktigt lång skoldag, jag har verkligen inte vant mig att sluta så sent på eftermiddagarna. Jag är juh helt slut!!! Ligger nu min härliga säng och ska ta en power napp innan jag ska sätta igång med plugget inför historia provet imorgon, för det kommer gå toppen eller hur?!?! Förutom att plugga ska jag tvätta och packa inför imorgon. Tar bussen kl: 15.10 i kurs mot. . hmm Brasilien kanske?!?! Jo, jag önska att så var fallet. Är så himla trött på denna varga vinter! Men som ni kanske redan vet är det till Göteborg jag ska till vilket inte heller är så pjoskigt men 35graders värme hade jag inte heller bangat. . . Hörs sen Ciao

Vart hade ni velat åka till? Dröm er bort till värmen!!
________________________________________________________

GE MIG EN RESA TILL VÄRMEN NU!!!
__________________________________________________

8 kommentarer:

Huyen sa...

det är min pojkvän som oxå äger bloggen ;)
aaw :-O kanske ska mysa med din kille oxå?

vesna.blogg.se sa...

på H&Ms rea avdelning under "jackor" tror ja.. så finns den pälsvästen för 250 kr..

Nadja sa...

Jag har handlat, spelat ps3 och nu blir det lugnt. Gick det bra? =)

K L A U D I A sa...

Hejsan!
Hur är det med dig idag? :)
KRAMISAR! :)

Pauline sa...

jaa rätt så;)
jaha det lät ju riktigt kul det ju;)
vad händer till helgen då?:)

kram

SOLINA sa...

Oh helt ärligt, vart som helst, bara det finns sol och värme!!!! :D:D

Sandra - Piffad sa...

SV: Tyvärr inte, köpte den i somras och den gick åt fort som bara den. Men det finns en liknande på modekungen.se

Bögen från Dalarna sa...

Jag hänger med till värmen, hehe.

Jag har både chai-te (pulver) från EH, sedan har jag syrapen och vanligt chaite på påse. Jag älskar chai. ^^

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL