Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 21

ONE MORE DAY TO GO.

Godmorgon, jag är uppe innan tuppen idag. Största anledningen är väl att jag somnade innan klockan åtta igår och har en 30 sidor mediekunskap att ta mig igenom innan det är dags att gå till skolan men sen så är det förbaskat skönt att ha tid på sig på morgonen!?!? Tycker inte ni det? Även om jag 95% av alla mornar inte vaknar i tid så när det väl händer så njuter jag. Efter skolan blir det att städa lite här hemma (jag täknker inte skriva att jag ska till gymmet idag ifall den planen "ändras") och plugga till de prov som väntar mig på fredag.
USH! FY! BLÄ!
Vad ska ni göra idag?

_____________________________________________________

Take me back.
________________________________________

13 kommentarer:

Huyen sa...

jag ska vara med Joihannes och hitta på något :D sj?

jag gillar oxå att vakna tidigt på moronen så slipper man stressa X3

kommentera gärna Hot or Not i våran blogg! Kramis

Gabriella sa...

ja fotar men de är inte mina bilder på inlägget du kommenterá :)

Freddie sa...

oj, va snällt sagt :). Glad jag blir!

Uppe så himla tidigt är ju skönt men omöjligt ;)..

jag ska jobba, o så se hockey på tv ikväll...

Nadja sa...

bara bra. =) Vad händer idag? =)

Malin sa...

Sv; ja den e nog den bästa tidningen ja ^^

Sofkaa sa...

sv: ja man gör ju det.
HÄRLIG BILD !

Gustav sa...

åh, jag vill också utomlands! ;) Grymt härligt! ;D

SOLINA sa...

Den var faktiskt riktigt bra! :)
Oh bilden, så härlig!!!!!

Robin sa...

Oh skön bild! :P

Aa i serien e hon riktigt bitchig!

pauline sa...

haha okaj men de la bra _D

pimpXprincess sa...

Svar: Haha, det är en snällis som smsar mig varje morgon :) hehe!

Angelica Johansson sa...

HAHA, ja visst är det! kramar!

Elsa - Fotoblogg sa...

jo, den har vart toppen sj? :)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL