Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 22

10 FEGA UNGAR!!

Nu är jag vaken och i full gång igen, har dock insett att det får bli en tidiagre buss än planerat, Lillebror har blivit misshandlad och där med löper storasyster hem för att ge honom en stor kram. Är så himla förbannad att jag tror nästan att jag själv borde leta upp ungj*****rna (självklart kommer jag inte göra detta, men har god lust med det!!) Hjärnskadning, spruken läpp och en lös tand är inget att leka med!! Kan inte fatta hur små skit ungar klarar av att vara så jävla fega!!! Så klockan 11.30 lutar bussresan åt i detta fall istället. Hörs i Göteborg senare! Ciao!

Vad finns lärarna när detta händer?!?!

______________________________________________

Min underbara lillebror ska ta mig F*n ingen ge sig på!!
_________________________________________________

7 kommentarer:

Anonym sa...

jävla skit ungar JA!!! , hoppas han är okej ändå!!

Johanna sa...

Herregud sjukt!! Vilket samhälle vi lever i om barn inte ens kan vara säkra i skolan. . . hoppas han bli bra snart!

Jimmy sa...

Jag hade slagit ihjäl ungarna!!

Nadja sa...

Jag ska passa min brorson idag och annars ihelgen ingen aning sj? =)

- H * sa...

- ELLERHUR, HE'S SO HOT, HIHI THANKS A LOT DARL!

Bögen från Dalarna sa...

Usch vad hemskt! Vi spöar dem tillsammans! Usch ja..

Och från det till något annat; jag är grym på att göra chai! ^^

Idag har jag bara tagit det lugnt med min sockertopp. Vad har du gjort då? Hoppas du haft det bra med lillebror och att han inte har traumatiska minnen nu..

Kris sa...

Men Gud vad hemskt!! Blev både arg och ledsen när jag läste detta.. Jag hoppas din bror mår bra! Jag skulle letat upp dom där skitungarna och visat dom! Gud vart är dagens umgdomar påväg...

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL