Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 18

The time we spent apart will make our love grow stronger.

____________________________________________

Godmorgon, jag har inte sovit tillräckligt länge för att säga att jag är direkt pigg men jag är uppe och det är väl det som räknas i slutändan. Dricker mitt morgon kaffe!! och ska strax göra mig i ordning för att möta årets första termin bomb face to face. Ni kanske tycker att jag överdriver men HEEY!!, seriöst förbereder mig hellre på en drake än en ängel än tvärtom.

Nu ska jag
iallafall fånga denna dagen och göra en himla massa nytta, fick nyss ett jätte fint sms av min älskade vän Daniella. ( Ängeln min jag saknar er här med!!!). Det är rätt jobbigt det här hörrni!! 30mil bort är ingen långpromenad precis. . .

___________________________________________

6 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon, fina bilder du lagt upp! jag röstar för mer bilder i bloggen, kram Carina

Fabian sa...

Yoyoyo!! Karro 30mil, det klarar du på 6h power walk for real homiiee

nikki sa...

SAKNAR DIG, FLYTTA HEM NU!

Mamma sa...

GODMORGON MIN UNDERBARA DOTTER! Ha en bra dag i skolan!

Isabella sa...

Bara några månader kvar nu kusin det klarar du Bejiiinhos!!

Anonym sa...

Det är visst en långpromenad. Den är ju knappast kort eller? ;)



/Keano

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL