Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 18

AND YES I WILL MISS IT. . . ___________________________________________

Tillbaka från bion, vägen hem var lika tyst som alltid vid den här tiden i Linköping. Något jag aldrig tror jag kommer vänja mig vid men något jag troligtvis kommer sakna när jag lämnar denna lilla småstad... För ni förstår det är inte långt kvar nu, efter studenten and im gone. Vart jag hamnar är inget riktigt säket kort men det kan vara allt från sthlm, Göteborg och till andra sidan jorden. Ja, you namn it!! Menmen tillbaka till biobesöket, vi såg Lluft slottet som sprängdes och mina ända ord är att filmen var grym lika så som de andra två. Nu ska jag dock krypa ner under täcket. Imorgon är dagen jag fruktat här, nytt schema = inget liv. Menmen ett gympass får det bli som "tröst" eller vad säger ni! Sleep tight.

___________________________________________

6 kommentarer:

Lisen (lisen.19910202@hotmail.com) sa...

Var filmen så bra som alla säger?

Anonym sa...

KARRO DU FÅR INTE FLYTTA!!

Moa sa...

Vad förväntade du dig när du flyttade till en småstad att det skulle vara röj eller? Karro det är dags att flytta hem! Nu!

Olivia sa...

När kommer du till sthlm din buse!

Anonym sa...

snyygg du är!

Anonym sa...

grrrrrrrr

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL