Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 18


Boring school talk.
_____________________________________
Har nu anlänt till skolan och fått mitt nya schema, vilket inte var så farligt som jag fruktat men långt ifrån det bästa heller. Kommer ha en massa att göra denna termin men det är väl som dem säger att bara bita ihop. Elin kom nyss och vi har nyligen insätt att vi har nästan varje lektion ihop, vilket vi verkligen inte hade förra termin. Så en blandning mellan det positiva och det negativa. . . Mycket skolprat nu, jag vet jag tröttar ut er. Lovar att bättra mig men nu är det tyvärr svenska C. Hörs sen!
_______________________________________

3 kommentarer:

Simone sa...

sV: Hej vännen, toppen köpte jag i london inne hos "New look" har dock inte spanat in om dom har en webbutik :)

Anonym sa...

HATA SKOLAN!!

Karin Wallin sa...

KÄMPA PÅ BARA, DU HAR EN BRA BLOGG!!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL