Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 28

TIME TO CLEAN

Hej på er, haft en bra dag hittills? Själv har jag inte gjort så mycket vettigt men tänkte nu ta mig an en storstädning med tvätt inräknat och hela köret. Min baby kommer imorgon kväll och om jag och fridah ska hinna med stan och nått glas vin innan det får städningen inte vänta en sekund till. . . Min baby fyller juh 20år på lördag vilket betyder att han bland annat ska få en extra dos med kärlek och en massa pussar. Men medans jag tvättat tänkte jag reda ut och fråga vad ni egentligen tycker om PARADISE HOTEL?? So shut!


TELL ME PEEPS!

6 kommentarer:

Isabella sa...

PH ÄR EN ENDA STOR FIGHT OM PUBLICITET

Johanna sa...

Programmet styrs av tv6, det är inget spel, jackie kommer vinna för att hon drar till sig mest press.

Anonym sa...

Skulle du vilja vara med i PH??

Nanna Helsén sa...

jag älskar det! Men jag skall säga att jag hatar mig själv lite just för att jag älskar det så mycket:D Det är väll lite av hatkärlek! Vad tycker du själv?

hannah sa...

jag älskar verkligen paradise hotel. kommer bli lite smått ledsen när det slutar faktiskt. jag hejar på andreas och han är ju så JÄKLA snygg!! också hejar jag på greta. men mest andreas ;) själv då?

Emma sa...

Sv: jag tycker det är ett överskattat program, och är inte alls intresserad av det, såg på det förrut när det började sändas, sen efter tycker jagtyvärr det bara blir sämre och sämre :/

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL