Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 28

Hunken i arbetarbrallorna
__________________________________________

Nu har jag städat det cleaniskt rent här hemma och tänkte hoppa in i duschen innan jag tänker ge mig ut i snön i kurs mot staden för att möta Sofia. Frästen måste berätta, mitt i mitt städstök i min snygga städ-outfit (morfars pyjamas skjorta, hög boll på huvudet och tubsockar) ringer det på dörren, i tron på att det är Sofia som är tidig öppnar jag med damvippan i högsta hög och i dörren står elmätargubben, som förövrigt inte alls var gubbig utan en riktig hunk i arbetarbrallor. Han skrattade lite innan han satte igång och mäta elen när han gick sa han nu kan du fortsätta sjunga till the killers. Haha snacka om att jag blev snopen och ville gömma mig under sängen menmen man får på sig själv ibland har alltid pappa sagt. Hörs ikväll Ciao!

Fortsätt svara vad ni tycker om paradise i inlägget nedanför, vi måste ju få fram faktan här!!

5 kommentarer:

Robin sa...

Haha kul d me elmätargubben ;)

Aa Hawaii e nog underbart... Brasilien har jag vart i :P

Hm... e inte hemma just nu så kmr inte på så mkt musik men D'mah (Deemah) - Look Into my eyes och Babygirl kmr jag alltid tycka e skit bra ;)

E- sa...

jag vet inte för jag följer det inte :)

tobie sa...

vad bra!
I helgen ska jag träffa lite polare och ha roligt! :)

har du några planer?

Amanda Hedman sa...

Yes, absolut! ÅÅh nejnej inte ett dugg avundsjuk :/ :D

Alltså, det är olika åsikter men säger väl Jackie eller Franscesca bara för att .. HAhaha :D själv?

v sa...

sv:
tack, men nej jag tittar inte på paradies hotell:)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL