Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, januari 27

LIVE FROM ENGLAND.

Är hemma från gymmet för en stund sedan och nu ligger jag och pratar med min bästa vän Isabell, Thank god for Skype säger jag bara!! Ska inte göra så mycket mer än att dega här hemma, det är snöstorm ute vilket inte lockar en själ att ge sig ut, ska nog ta en varm dusch och mysa ner mig framför ett Dawsons creak maraton. Hörs imorgon peeps .

Min älskade böna, Jag saknar dig så!
__________________________________________________

3 kommentarer:

sandra sa...

paradise hotel, OH I LOVE!!! jag följer det slaviskt.
känner mig så himla smart när jag ser människorna där inne! haha.

men jag vet redan vem som vinner paradise, det har läckt ut ju. vem tror du eller du vet också?

men sök på brinck. han gör sjukt bra låtar. min favorit just nu är i dont wanna love her! riktigt mysig.

kram

tobie sa...

haha, jag har alltid mass alåtförslag.

för o främst! Heeeela keshas skiva!
lindsay lohan- bossy. (finns inte på spotify)

du kan få en lista :)
http://open.spotify.com/user/tobiaswashere/playlist/2kj8zj1gfhMTZiG18hw5Ne

Bella sa...

KARRO MONGOOOO HAHAH TA LITE FULARE BILDER DÅ. love you

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL