Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, januari 24

STOP THIS CLOCK N MAKE IT LAST FOREVER.


Sorry för den dålig uppdateringen men eftersom jag är i göteborg finns det för många att spendera tid med och för lite tid att spendera. Har iallfall haft en super mysig helg, igår blev det shopping med marre och sedan en fika med Srdjan innan jag gick hem till pojkvännen och åt en utsökt middag med hans päron. Det känns så skönt att vara här och jag hatar tanken att jag redan imorgon skall tillbaka till plugget och Linköping imorgon dock fattas det en person, en person jag hatar att vara utan. Självklart pratar jag om min bästa vän isabell men antar att hon glassar i england för oss båda. Man kan ju inte få allt serveat så att säga, nu ikväll blir det nog att dra ihop gott ett gäng och hitta på något. Nu ska jag dock ta ett varmt bad och sedan en fika med världens bästa mamma. Vi hörs ikväll här eller imorgon det får tiden avgöra. Ciao

Vad har ni gjort i helgen?

_______________________________________

MY DEAR BFF, I MISS YOU !!

16 kommentarer:

c sa...

SV: jaa visst var de? :) aah, om du kollar ett par inlägg ner så finns det någon fin ring både från bikbok & från H&M :)

Anonym sa...

Hoppas du har det kul i göteborg, gillar din blogg!

lisen sa...

Kul med pojkvän, har inte varit inne på ett tag vem är han?

Anonym sa...

FIN HEADER!!!

Anonym sa...

FIN HEADER!!!

Anonym sa...

okej :) njää har inte gjort så mkt,sj? :)

A.C sa...

jodå dt har jag väl:D hehe..för din del då?:) gjort en massa skoj?:D

Sara sa...

Tack så mycket :) Ja, klart det har sina jobbiga stunder och dagar.. Men i det stora hela går det bra, allt det goda väger ju såklart över tusen gånger om :) Jag har varit ensamstående ända sen jag blev gravid, så jag har som inte vetat om något annat, hur det är att vara två alltså.. Så jag tycker det går bra :)

I helgen har jag bara tagit det lugnt.. Jag och grabben har rensat lite här hemma, busat, myst, och ja, bara varit :) Själv då?

c sa...

SV: det gör du rätt i om du köper dom, skisnygga var dom! :)

rebban sa...

jo att han är kramar

sagha sa...

Ja ellerhur:)
inget speciellt bara tagit det lungt själv då?

följa varandra med bloglovin?

Viking sa...

Tack så mycket. Jo det har varit en skön helg med både möten och fest. Själv då?

Pauline sa...

Har din helg varit bra?
är du fortfarande i göteborg eller?
kram!:)

Ahlberg sa...

Sv: Tack!
Ja jag fottar en del. Mycket på bokning som de bilderna som finns på bloggen på personer. Annars så är det mest natur vilket det blivit lite mindre av på sista tiden. Har helt enkelt tyvärr inte tid.

Emmelist sa...

ja men det är så himla jobbigt att flytta ut...däremot kul att flytta in i ngt nytt :P

sandra sa...

oooh. jag har bara jobbat hela helgen. skittråkigt. men vad har man för val?!

ojojoj, 20. det är stort dessutom. ge honom en parfym och ett litet presentkort på systemet! ;) och krydda till det med en ros och ännu ett presentkort där du skriver att han får exakt 1 timme på sig att göra vad han vill med dig i ett mörkt rum med levande ljus! :)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL