Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 22

Spending time with my bro!

Nu är jag hemma och sitter och delar en godispåse med min lillebror, resan gick bra även om internet krånglade hela tiden!! Men är jag glad ändå, kunde catcha up lite på skolarbeten vilket alltid ger plus poäng för att sedan kunna spendera mer tid till nöjen. Mommo är på väg hit varav därför vi äter godiset innan hon kommer. Alla som känner maria vet att godiset tar slut så fort hon anländer. . . Kvällen planer är att spendera tid med mommis och sedan baby, möter upp honom runt åtta snåret då ska han allt få en stor puss!! Imorgon är det göteborgs shopping liv som väntar en shopping sugen Karolin, paulina hänger på och jag antar att det blir fler än så!! Hörs imorgon Ciao!

___________________________________________

Min mommis och jag!

___________________________________________

7 kommentarer:

Huyen sa...

det kommer en skor-med-spetsdetaljer kollektion i våran blogg, rösta för den som du tycker är snyggast? <3

Anonym sa...

http://sv.wikipedia.org/wiki/S%C3%A4rskrivning

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se sa...

Går i nian :> sj

rebecca sa...

Göteborg är en vacker stad ;) haha!

svar: Ja det är mysigt ju! :) Vad gör du idag då?

K L A U D I A sa...

Hej!
Vad har du för planar för idag? :D

Dragana sa...

Gott med godis, sitter och små knaprar själv på några bitar! Hehe. :)))

Bögen från Dalarna sa...

Det låter bra! =)

Vi har varit tillsammans i 1½ år ungefär, vi bor ihop nu så.. :)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL