Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 25

Minutes Too Late

Your wonderful. . .
Nu sitter jag hos min mormor och morfar och lyssnar på en av mina favorit låtar (25 minutes too late) som bella postat på min facebook sida, saknar henne så sjukt mycket och igår kunde vi äntligen prata via skype!! Gårdagen var riktigt underbar istället för att samla ihop ett gäng då alla var oeniga kom jag hem till Alexander där han lagade mat och fixa för två. Vilket han verkligen kämpade med haha! Ur gulligt och ett mysigt avslut på denna helg. Det är dock några timmar kvar tills tåget rullar mot linköping så nu blir det lunch med Daniella på Hjalmar brantning där det kommer skvallras, kramas och skrattas. Hörs senare på tåget mina vänner. . .



Vilken är din favorit låt?
_____________________________________

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL