Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, januari 20


I need a break.

Yo peeps, nu är jag hemma efter en lång skoldag och tre shoppingpåsar rikare. Tanken var att jag och Fridah skulle köra all in på gymmet idag (eftersom vi skitit i det varje dag) efter att ha haft världens längsta skoldag så skrek magen efter mat och vi hamnade på stan. Inhandlade en ny kofta, en party väska och lite smink vilken kändes riktigt bra. Vilken tjej mår inte bättre av lite shopping ?!?!? Provet gick förövrigt bra idag, iallafall så kände jag mig inte helt lost men att jag var hyper nervös det är en annan femma. Nu blir det vila innan det är dags för plugg igen. Ciao

Ta mig till Portugal och värmen nu!!
Foto från sommaren 2006, take me home.
________________________________________________

6 kommentarer:

Ferhat sa...

SV: Haha säkert :P

Tack tack :)

Linda sa...

Underbar bild på dig!Nu längtar man verkligen att solen skall titta fram!
En dröm jag haft jobbar heltid med annat så det är min hobby;)
Spana in den vettja;)
Var även med i min tävling jag har i bloggen där du kan vinna ett armband,inte så många med,vinstchansen är stor;)

n(: sa...

Haft en bra dag?(:

Sara sa...

Aa, skulle aldrig banga på lite värme ;D

Sv: Okej!

Anna sa...

sv: ja den är dö fin :) Åh okej fy ><

Bögen från Dalarna sa...

Intressant med journalist-yrket! :D

Och ja, chailatte är... munorgasm! Drack en nyss också, lägger sig fint innan man ska sova. Haha.

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL