Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 18


NOT YOUR SAY AT ALL
________________________________________________

Nu är jag hemma efter en tröttsam dag i skolan, eftersom att min sömn
(ommanenskankalladetSömn!?!?!?!) i natt inte var den bästa. Är så trött att mina ögon sluter sig med jämn mellanrum och min kropp säger ifrån och vill bara slänga av mig kläderna och kyrpa ner under täcket. Dock väntas en rörmockare anlända hit väldigt snart för att ta en titt på toaletten igen! Ångrar redan att jag sa att de skulle komma nu i eftermiddag istället för när jag va i skolan!! Dumma dumma mig!! Pratade lite med pappa förut angångende studenten (och en massa trams! jag får åka till Göteborg hur mycket jag vill!!!) och jag insåg nu idag att det bara är 144dagar kvar (Jennifer`s exakta uträkning) !!! Längtar något så fruktansvärt men vägen dit är lång mina vänner. Det väntas prov efter prov och inlämning efter inlämning. Menmen more power to me!!

Jag saknar min bästa vän.
________________________________________________

5 kommentarer:

Nelly sa...

sv; Ja hon är söt :)
Jo jag mår helt okej i alla fall :)
sj då?
Ja, killar e skit ibland :/

Kram
Nelly

Malin sa...

haha självklart ;)
Kram

BELLA HAHA sa...

och jag saknar dig mongoooooooooooo

MyzaaN sa...

Jaa :D visst är dom snygga :D & du kan ju få dom efter dina egna önskemål :D

Idag har jag umgåts med Andreas :D själv då ? kram

Emelie sa...

sv: haha fy va hemskt :O jadu, jag tittar på film o såna grejer :) försöker sysselsätta mig så mkt som möjligt.

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL