Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 18

DU VET ATT DU VILL KOLLA.
___________________________

YOYOYO PEEPS!! Sitter ni som jag fastspikade framför Paradise Hotel. Jag är helt beroende av programmet vilket jag inte kan säga är särkilt hälsosamt men if it makes you happy eller vad säger ni??! Tycker dock att den där Pontus är helt störd i huvudet, men han tillför mig skratt så jag gillar han ändå. Aja Pausen är snart slut. Jag har sovit halva dagen så jag är helt stissig så pigg jag är. Ska ringa min baby sedan innan jag myser ner mig under täcket och tvingar mig till sömns. Vi hörs imon lovers!!

_________________________________________

UPDATE: FAN, JAG GILLADE JUH CATJA JUH!!!! GGGGRRRRRRRRRR!!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: ja det har hon! :D

Johanna sa...

JAAA HON ÄR SÅ GRYM! FAN!! HOPPAS HON KOMMER TILLBAKA IN I HUSET!!!

Carolina sa...

Är det jobbigt att din kille bor så långt ifrån dig?

Kim sa...

VAA HATAR CATJA!!

Fredrik sa...

NÄR KOMMER DU TILL STHLM GUMMAN

Erika sa...

Fin blogg läser den varje dag!

Anonym sa...

HAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAA CAATTTTTTTTTJJJJJJJJJJJJJA

Anonym sa...

Jag tycker att Erika ska vinna!

Emmelist sa...

tack ! hoppas din dag blir bra också :D

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL