Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 22

SNEÖGA Tihihi

Frästen hörrni jag kan inte sova längre, måste dela med mig av min lycka, MIN VÄSKA ÄR HITTAD!! Bellas granne hade skottat upp den ikväll och gissa om jag ska ge honomen stor blomma imorgon. Sen så tänkte jag bara kommentera en löjlig sak, fick en kommentar där de stod Skelögd. Först och främst vill jag bara skriva detta en gång och då en gång endast. Alla kommentarer som är kränkade för mig eller för andra raderas ut lika snabbt som jag raderade ut det ur minnet.

Sen kan jag tycka att det är komiskt att någon kommernterar detta då de var något folk störde sig på när jag var liten, haha! Att man kan bry sig om något så litet, jag skelar än idag ibland men jag tycker om det. Om man skulle haka upp sig på allt som ser "lite konstigt" ut skulle hela världen bestå av deprimerande människor. Ingen är perfekt och där med inte heller jag. Det är en del av mig och charmigt det är det också. Ni som skriver det kan ju inte vara med än "lost in the past", kan nästan gissa vad ni göra nuförtiden. Menmen Nu ska jag verkligen sova med ett leende på läpparna, sov gott lovers n haters.

9 kommentarer:

Jemilia - Mamma till Leon sa...

Jag håller med du! Du är charmig och så söt precis som du är! Bra att du lägger folk fjanteri åt sidan du är inte värd deras skit du är värd bättre en så =)

sandra sa...

Tack !!

Kolla in senaste inlägget , där står det hur jag kommer göra och varför :)
kram

Lexie sa...

sv: den är helt underbar:)

naztybunny sa...

Jo synd att hon e död nu bara :´(

Tovan sa...

Stå på dig tjejen! Det är fint att ha något unikt :) Och tack för photo shop tipset :) problemet är bara att jag precis fått en ny dator och inte hunnit installera det, men det kommer (Y)

v sa...

sv:
tack:)
vad gör duda?

v sa...

sv:
tack:)
vad gör duda?

HANNA sa...

sv: okej :)
jo den var jättebra! När man ser den i 3D så blir det som att figurerna är utanför bioduken. Det var spöken & så med i filmen & de kom jättenära ibland hehe. Därför blev den lite läskig ;)
du borde se den! :D
god jul!
kram

Denice Andersson sa...

Tack så mycket! Ha du varit o hos en som kan fixa naglarna? det finns nya metoder så kolla med dom om dom kan hjälpa dig! Kram

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL