Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 24

JULSTRESSEN ÄR SNART ÖVER.

Mina ben värker och hela jag är dödstrött men nu är alla julklappar är inhandlade. Nästa år lovar jag dock att jag inte ska vara i sista minuten, det är ju hemskt hur mycket folk det är på stan och dessa köer gör att allt tar dubbelt så långt tid. Men dock är det trevligt att man stöter på så många man känner. Mys med julekramarna tycker jag!

Träffade Ante på stan med och han bjöd på sushi, vilket man aldrig kan tacka nej till. Sen har jag spenderat tid med min lilla mamma. Skulle gått ut med tjejerna idag, men det bangade vi totalt! Deep får invänta oss en annan kväll. Nu blir det att krypa ner bredvid mamma, det är ju trots allt julafton imorgon. God Jul.

P.s: Kameran är fortfarande hos mormor.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL