Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 22

IN I DIMMAN

Godkväll i kylan, Vilken dag hörrni!!!! Att handla julklappar i julstressens sista dagar är inte något jag rekomenderar, stan är ju invaderad av förvirrade stackars människor. Har iallafall inhandlat hälften, imorgon blir det att ge sig ut in i dimman igen! Är dock jätte trött och ska nanna snart, har ju trots allt varit uppe sedan den tidiga morgonkvisten då julshowen var fantatisk, rolig och lärorik. Lillebror kommer bli en talang, träffade ju på min gamla lärare och tro mig bananas på att hon kommenterade att jag hade två olika strumpor på mig på samma sätt som när detta hände i trean, inte på ett trevligt sätt alltså! Vissa människor ska inte jobba med barn men mer om allt imorgon jag somnar här. Ciao

p.s: alla bilder kommer imorgon, kameran är hos mormor!

En liten Karolin, Robyn var min absoluta idol! Syns det!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL