Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 22

LILLEBROR HAR HUVUDROLLEN

Godmorgon, jag är nu hemma hos mormor jag lämande bellas underbart sköna säng för ungefär en timme sedan och nu kommer mamma snart så att vi kan äta frukost. Vi ska nämligen på julspel på min gamla lågsatieskola, Lillebror har huvudrollen och vi ska klappa som aldrig förr. Kommer nog bli en nostalgitrip för min del. Väskan är dock fortfarande borta så tills jag hittar en den eller finner en ny är morfars plånbok given, haha snälla hjälp mig! Efterlyser min underbara väska!! pleeeeeeaaaaaaaaaaaaasse!!!

Efter julspelet blir det fika med pappa#2 innan banken kallar för att fixa nytt kort (förtrejdegångenpå3veckor!!) och sedan blir det shopping för hela slanten. Mr hemlig ska jag träffa också men mer om det senare, nu: Kaffe!!!

1 kommentar:

FridahCharlotta sa...

**

DU ÄR SÅ JÄVLA KLANTIG PUCKO !!:P FAAN, KNÄPPIIIIISS!! MISS YOOOOOOU.... <33<3<3 ring min comviq senare. LOVE !

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL