Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, december 27

AJAJAJ!!!
Godmorgon, tänkte egentligen berätta lite om min julafton och slänga in lite bilder till er men eftersom att klantiga jag glömt sladden hos mamma får det vänta tills imorgon, återigen förlåt! Är kvar på Mjörn och snart är det lunch, alla ska åka hem idag så bilar packas för fullt. Att vara här på mjörn är som att komma till en annan atmosfär, inga allergi attacker och harmonin är på topp. Jag har ju denna gång träffat mina "bonusföräldras" riktiga barn och jag måste medge att jag var väldigt nervös i början men det gick snabbt över. Ska iväg för att inta mellandags rean lite senare här men eftersom att mitt knä är behandlat gör det förbaskat ont så får se hur snabbt allting går idag. Ni håller väl tummarna hårt nu!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL