Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, december 26

SAY TONIGHT
Hej, jag vet ni behöver inte säga något har har varit riktigt dålig på att uppdatera eller rättare sagt helt värdelös! (Sorry) Men om det är någon tid på året som det verkligen ska vara okej för en bloggare att inte blogga så måste det vara Julhelgen! Jag lovar er att ge er an massa bilder från mina julmysigheter men där med från och med imorgon! Just nu är jag ute på mjörn, hos mina bonus föräldrar och har det riktigt avslappnat, melissa är med & stormtrivs i stugan. Imorgon är det dock andra puckor som gäller då jag tänker inta stenesund för mellansdags rean! Håll tummarna att guldkornen blir mina. Hoppas ni saknat mig för imorgon är jag tillbaka på heltid!! IM BACK, BACK IN TOWN!


Mimmi, världens goaste hund!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL