Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, december 27

MED MIN BÄSTA VÄN.

Nu är jag hemma från en underbar helg ute på mjörn. Nya bekantskaper har skapas och skratt har delats. Det är så mysigt där ute, min andra familj som betyder oerhört mycket. Fick en riktigt fin klänning av Caroline som en gång varit hennes och jätte fina julklappar!! Just nu ligger jag hemma med min bästavän och kollar på en sumering av idol tiden iår. Erik är ju för härlig och Tove måste vara sveriges vackraste tjej!

Kvällens planer är filmkväll med min lillebror om inget annat kommer ivägen. Imorgon blir det stan och shopping som gäller. Hittade juh bara en klänning i stenesund, 99kr för den lilla svarta party klänningen var dock inte fel. Men imorgon hoppas vi på party skor! Hörs då Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL