Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 23

YOU DRIVE ME CRAZY

Möt kopplingen med gasen!!! Nej, inte så! Så ja! Vad duktig du är, sväng nu här. SAKTA NER!! bra! GASA'!!
! Ja, ungefär så lät det förut när jag "övningskörde" med Sofia förut. Hon tog mig till en riktig fin övningskörnings bana och visst gick det bra. Detta var andra gången jag körde och jag tycker fortfarande att jag är en ren naturbegåvning.

Iallafall har vi båda fått ett gott skratt och jag är nu en lite bättre förare haha! Just nu ska jag iallafall packa, som ni märker kom jag inte iväg med kvälls bussen! Sofia är iväg på bus men kommer väl inklampande här vilken sekund som helst för att ge mig en hjälpande hand.

Menmen medans jag väntar på henne tänkte jag fortsätta skratta åt programmet Ullared haha! såg ni kvinnan med rosa brallorna, om jag ser ut så om 20år så skjut mig snälla!!!

Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL