Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 23

IM GOING HOME TO THE PLACE THAT I BELONG
Det blev inget bloggande igår kväll, Sofia kom och hämtade mig på stationen och sen blev det deg hemma hos mig tills hon begav sig hem och jag till sängs. Är i skolan just nu och har min sista lektion för dagen så tänkte berätta lite om min helg i Sthlm.

Träffade som sagt Alexandra på lördags morgonen och det blev en långfika samt en promenad i gamlestan, det är så skönt med alex för även om vi inte ses under en lång tid så är det precis samma känsla när vi ses igen. Hon är någon som alltid kommer betyda oerhört mycket för mig. Efter att jag mött upp farmor och fikat med farbror blev det middag hos pappas vänner innan jag gick vidare till att möta upp flickorna J & F, det blev chillkrök på ett ställe som Sogni innan vi gick vidare till gamla stan, en trevlig kväll som slutade med lite många drinkar men en väldigt rolig taxiresa hem.

Hela söndagen gick åt till att julbaka med syskonen sen fick jag skynda mig till tåget med mjöl över hela tröjan, måste sätt väldigt misstänktsamt ut för grabben mittemot mig stirrade som om jag var sjuk haha! Menmen en trevlig kvällen förutom några menmen, men inget man kan göra något åt. Nu väntas en vecka i Göteborg, antagligen åker jag imorgon om jag inte hinner packa och hoppa på bussen ikväll! Ciao Hörs sen!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL