Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, november 24

I WANT TO HELP

Efter många om och men befinner jag mig nu på härliga västkusten. Tror minnsann att SJ kommer få ett argt brev med posten om det fortsätter i denna bana. Fick ju byta tåg 7ggr, vilket är inte klokt i mina ögon. Menmen nu till något bättre, jag befinner mig ju inte i Göteborg utan ute på Mjörn hos mina "föräldrar" alltså inte min mor eller min far men hos mina föräldrar! Har precis njutit av en utsökt middag lagad av mästerkocken i husen som där med är mannen i huset! Sen har jag gosat med min trogne vän hampus!


Jag har också gjort något som jag tycker att ni alla borde göra, jag har skickat in min ansökan till tobias register. Jag säger inte att detta är något alla borde göra men jag tycker absolut att man ska klicka in (HÄR) och ta sig en tankeställare, tänk vad så lite kan göra så mycket är så jag tänker men som sagt helt upp till er läsare. Nu ska jag iallafall slå en pling till min bästa vän sen skall jag ta en godnatt tur i hagen, och pussa på hampus innan jag går och lägger mig, imorgon väntar hästar, landet och älgkött förstår ni mer om mitt liv som forntida och nutida lantlolla imon.

p.s: bilden är från 2007 och är på min bonus mamma och mig! Försökte hitta en del andra men de verkar ha försvunnit! :(

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL