Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, november 25

VEM SA ATT BLOD ÄR TJOCKARE ÄN VATTEN?
DEN PERSONEN LJÖG!!
Det är en ny dag på landet och jag kom nyss in efter en långpromenad med hundarna och efter några timmar i hagen blev duschen jag tog i morse helt onördig haha!!! Thomas min bonus pappa säger alltid att jag är vacker med hö i håret men jag har nog svårt att hålla med! Han håller på att laga mat där nere och det luktar ljuvligt i hela huset. Idag är det bara han och jag så vi ska hänga och bara slappa som han sa "Ha en riktig slapponsdag".

Vad som händer ikväll är obestämt, men Daniella kommer och hämtar mig här hemma på Orust vid 8-9 tiden ikväll så får vi se vad för roligt vi hittar på, har saknat flickorna till tusen så en bamsekram kommer jag kräva! hehe aja nu ska jag ut i staller och ta hand om min Apollo hade jag tänkt. Hörs senare eller imorgon, har tagit en massa bilder här borta som kommer upp inom kort. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL