Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, november 26

Life is good.

Det kan inte bli bättre än så här´, sitter med mina två bästa vänner, Bella & Srdjan och bara är. Dagen har spenderats med min vän Srdjan på stan, sen blev det ett besök hos mor min. Nu har vi ätit skrämpmat, dansat till musiken och bara varit trion som srjdan inte föredrar att jag kallar oss men det finns ingen bättre trio än oss.!

Vad som händer ikväll är oskrivet, men lillebror är ju lite småsjuk efter sprutan så kanske borde ta hand om honom lite! Har ju saknat mina änglar vill jag lova. Menmen nu är det trio time och jag ska hänga här tills det är dags att träffa la familja + nya medlemmar. :) Hörs imon tror jag, mamma har ju inget internet än så det blir svårt att blogga i dagarna men ni vet att jag trivs och vart jag finns! Ciao

Dagens låt: MGMT - Electric Feel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL