Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, november 3

Im Back, back to take over.

Nu är jag tillbaka i min lägenhet i Linköping, har haft 10 underbara dagar/kvällar/nätter i min hemstad men självklart har jag saknat livet här.

Bussresan gick långsamt & det regna när jag kom fram så jag flydde rakt in i min favorit taxi, 101010. . . Haha han är alltid lika go & glad den gubben, skulle han få en 5 varje gång man skrattar så skulle han varit rikare än bill gates nu haha. Menmen nu får han inte det. Melissa är glad att hennes mamma är hemma vill jag lova, hon har inte släppt mig med blicken sen jag kom innanför dörren och mysa det vill hon allt göra. Ett stort tack till Jennifer som tagit hand om min lilla skatt medans jag varit borta, jag undrar dock vad det är för "hus" som står mitt i rummet. haha?!?!

Imorgon är det dags för mig att inta verkligheten & därmed skolan men det är imorgon de för ikväll ska jag kolla film och bara mysa. Puss på er
Hemma hos mommo i lördags, vilken galen kväll!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL