Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, november 3

Långa nätter.

Klockan slår snart 06.00 & jag ligger fortfarande vaken som ett yrväder, jag undrar när jag ska ta mi i kragen och lyssna på farmors visa ord om skönhetssömn. Inte inatt verkar de som iallafall, min första lektion börjar klockan 9.45 vilket betyder att de där 5-6 timmars sömn man behöver inte finns inom räckhåll för mig. Blir en powernapp eller Pnapp som Andreas säger.

Har förövrigt fördrivit tiden med att prata med honom och kolla på några avsnitt av The City. Kom på under samtalet som gled in på matlagnings skills att jag inte har någon mjölk till morgon kaffet hemma, blir en sväng förbi e-house om tiden räcker till. Ni som känner mig vet att kaffe är det ända botemedlet mot mitt morgonhumör.

NU: SÖMN

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL