Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, oktober 31

Ikväll slår vi klackarna i taket
Väcktes tidigt idag av min käre mor, åt en mysig frukost tillsammans med henne och Daniella innan vi satte oss i bilen mot Hjalmar bratning. Vi letade party kläder till ikväll eftersom att Dana var frustrerad, jag lämnade även tillbaka en ful tröja jag inte fatta att jag köpt. Menmen stressmisstag iallära måste jag säga.

Ikväll firar vi Maria Swans 20årsdag och det kommer bli ett jävla liv, var nyss hos Far min som donerade vin då puckokarro inte insåg att Systemet är stängt på hallowen! haha! Menmen har men en underbar pappa så har man. Ska snart börja göra mig i ordning lite smått, just nu hänger jag dock med morfar min som är världens skönaste. Hans kommentarer slog de flestas måste jag säga.

Frästen fick ett konstig samtal runt 5 tiden i morse där någon angav vara någon jag visste att personen ifråga inte var. Förstår inte varför man ringer och sedan säger tremeningar och lägger på konstiga människor det finns. Särkilt personen den angav att vara. Jag använder inte smeknamnet när namnet är så fint!
Kiss n hugs
Karolin

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL