Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, november 19

IF I FALL WOULD YOU PICK ME UP?
Nu sitter på dagens sista lektion men det blir nog att stanna kvar nån timme efter, har ju en del att göra! Gårdagen var riktigt trevlig, det blev dock ingen regning promenad utan jag blev bjuden på wokaway och efter det var det fotboll och Tvspel som gällde. Jag och jimmy spelade även några parti skitgubbe! Ni kan ju gissa vem som tog hem den segern. WÖWÖWÖ!!! får väl tacka den gamle räven för en trevlig kväll :)

Idag är jag för övrigt väldigt glad, portugal tog hem segern & är nu vidare i Vm och imorgon far jag till min far, sofia är så snall och är katt vakt under denna helg. Ska nog träffa flickan senare och även nella om tiden räcker till. Aja nu: PLUGG

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL