Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, november 19

NEVER BACK DOWN

Nu har jag skrivit klart svenska C artikeln och nu har jag sprungit runt hela skolan och letat efter läraren, finns hon här!?!?! Svar: NEJ, hon har blivit kidnappad!!! Skämt åsido Tror att jag snart ska bege mig iväg härifrån, skit i extra timmarna min hjärna fungerar inte som den ska, detta kan dock bero på att jag har en kanin till paparatzzzie efter mig. Fridah är nämligen klar och roar sig att fota allt hon ser!?!?! Haha.

Så vad händer idag då? Min hjärna vill planaera in roligheter! Sofia skulle jag juh träffa & Nella med. Ikväll hade ju hockeyn varit något om jag inte losat mitt automat kort i måndags!! Får se ska dra med mig fridah till staden iallafall om inte hon bangar igen! Puss

Det här har Kanien sysslat med, tidsbrist var det ja!?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL