Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, november 18

Do you still keep pictures of old girlfriends? Are they prettier than me?

Nu är jag hemma efter en lång eftermiddag, provet gick bra iallafall kändes det så! Många säger att de ofta går tvärtom då får hålla tummarna !!! Efter det blev det studiebesök på museum vid domkyrkan vilket var riktigt intressant, fatta att det fanns lönndörrar förr, jag hade allt velat ha en sådan och om jag någon gång ska bygga mitt eget hus skall jag ha en sådan!

Efter skolan tog jag en fika med Elin & Ida på e-house, träffade på en massa männsikor och fikan var en fnittrig sådan! Gillar verkligen tjejerna i skolan kan inte förstå att vi snart ska splittras. Aja nu ska jag plugga lite och sen blir det nog en regn promenad med jimmy om inget annat kommer upp. Hörs senare

p.s: Bella du är underbar och våran telepati är oslagbar!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL