Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, november 18

WE ARE GOING TO RUN THIS TOWN TONIGHT

Jag vet inte vad det är med mig, jag har somnat innan 8 nästan varje dag, skulle pluggat hela kvällen igår men somnade efter att Sofia hade gått och vaknade nu klockan 6 på morgonen!!! Som tur är har jag min första lektion klockan tolv så det blir plugg fram tills dess, så håll tummarna!!

Helgens planer är iallafall spikade och det blir en trip upp till sthlm till min far för att spendera tid med familjen och slå klackarna i taket med vapendragarna fridah & jessica. . . Ja fridah ska också upp, yeaaaay! Kommer bli en bra helg, ska även försöka klämma in en fika med Alex som flyttat upp till storstaden.

Fridah, jag och Jessica, våren 2009 :)

Aja nu ska jag plugga lite till innan jag börjar gå i riktning mot skolan promenaden tar 15min men i denna kylan känns det som en evighet, körkort hade ju varit något haha. . .


hörs sen!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL