Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, november 17

I LOVED YOU FIRST

Sitter i skolan på min sista lektion, fridah har parkerat sig lutad emot mig och söker kärlek vilket alltid är lika mysigt förutom att hennes söta mössa sticks mot mitt ansikte!! Har spenderat datortiden på skolan med att prata med min gamle "fjorts"vän Nicklas förut, han är alltid lika skön att prata av sig med. Tycker dock att han ska ta steget över och vara man, jag vet ni förstod inte detta men jag måste ge han en pik!

Har nästan pratat med hela ligan i göteborg idag, känns skönta att höra att de saknar mig men tjatet om att jag skall komma nästa helg är gulligt men TJATIGT!! Ni vet att jag vill komma men det finns saker som måste komma först i detta läget är ju här för att plugga så det måste jag göra. Ni får tänka att jag finns med i era tankar, ta en teddebjörn och ta en post it och skriv mitt namn så finns jag med på ett hörn iallafall och tjatet tar slut! Menmen nu ska jag snart lämna byggnaden ska träffa Sofia i staden men innan blir det nog en cigg med Alex. Hörs hemma sen och håll tummarna att jag hittar något i den här staden att handla hem...

P.S: Det blev inga bilder, fridah fatta inte vinkel imorse!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL