Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, november 17

A little small talk, a smile and baby I was stuck

Det är abba morgon här hemma, lay your love on me spelas på hög nivå och jag hörde grannen nynna ute i korridoren haha :) Kommer ihåg när jag och fridah såg filmen i Sthlm och sjöng låtarna hela dagarna tills trumhinnan på våra åhörare nästan sprack haha! Jag saknar praktiken i sthlm, men snart kör vi all in igen, men vart vi hamnar är något som återgår att se. Dreamteam!

Jag har iallafall kommit ut ur duschen nu, sitter med handuken i håret och dricker kaffe medans jag försöker lista ut dagens outfit vad detta blir får ni se sedan. Ska nog använda Kameran i skolan idag haha Fridah vad sägs som love pic i cafe1 haha gogogogo!!

Hörs sen!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL