Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, oktober 7

Tänk om jag glömmer. ..

Vet ni vad som skrämmer mig, att man hur lätt som helst glömmer vad man gjort i livet. Jag hittade nyss bellas gamla blogg och läste om sommaren 2008, jag hade totalt glömt bort allt annat vi gjorde förutom våran resa till Zakyntos i grekland. Och detta skrämmer mig som tusan, även om jag har minnen från allt man gjort i livet s glömmer man hur enkelt som helst av de små sakerna som gör ens vardag lite mer spännande. Kom och tänka på ett minne som jag håller kärt idag under promenaden med Emelie, högstadietiden på fenestra då vi alla drog till baguetten och åt när de serverades soppa i matsalen. Och alla studer vi legat i sofforna och bara pratat bort lunchrasten, jag saknar de tiderna och jag vill minnas dom oftare. Lika så alla promenader jag tillsammans med Bella och Pawo gått tillsammans på kvällarna. Nu när jag & pawo flyttat och bella snart gör det kommer vi inte längre kunna mötas klockan 1 på natten och ta en promenad. Är inte ni rädd för att glömma bort det som då hade så stor inverkan på ditt liv.? Jag vet inte, detta skrämmer mig, det var ju därför jag skaffade en blogg för att komma ihåg allt jag gör, jäkla tur att bloggvärlden kom till. jag kommer ju kunna minnas alla stunder jag skriver om även när jag är gammal & grå. Aja nu börjar jag babbla, skulle ju berätta för er varför jag vill att han ska vara här men just nu är jag i andra tankar men jag kan säga såhär att jag vill ha han här och jag vill att han ska stanna här hos mig, som jag hade han förut fast ännu mer. Godnatt

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL