Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, oktober 7

LA nästa, eller vad säger ni?

Detta är otroligt, hur mycket jag än anstränger mig för att trött ut mig själv somnar jag aldrig när jag borde. Klockan är halv fyra på morgonen och jag sover inte än. Försökte tappert somna men efter 2h liggande och stirrade i taket gav jag upp & gick upp och målade naglarna. Nu har jag även pratat med David som pluggar i LA nuförtiden och planerat ett besök efter studenten. Han ska ju göra filmer och jag ska bli journalist så vi kom fram till att jag borde komma för att stanna, ni vet flytta ihop i ett stort hus med pool & leva the hollywood life, kan man tacka nej tror ni? Jag vet inte, vi som läser journalistik vet att baksidan med kändislivet inte lockar som annat gör. menmen Han är för go David, till jul när vi båda skall hem till Göteborg ska vi laga middag & prata ikapp. Nu ska jag dock sova, ringarna under ögonen värker snart. ush, Godnatt
En osminkad och halvt trött karolin.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL