Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, oktober 6

igen

Idag vaknade jag upp med ångesten igen, hatar att jag inte kan sova på nätterna som gör att jag somnar en timme innan klockan ringer. Fy, jag har iallafall försökt göra så mycket nyttigt under dagen för att väga upp att jag försov mig i morse. Jag kom nyss hem från en lång och välbehövd powerwalk med Emelie, det är så skönt med henne för vi har alltid något att prata om. Och denna powerwalk som dock slutade på donkan rensade verkligen mina tankar. Och även om vi åt en hamburgare var efteråt så var vi mer än värda den då jag nu har världens träningsverk. Imorgon blir det skolan och efter det blir det nog en powerwalk med fridah, hon tycker även att vi ska gå ut men efter att ha gått i den kalla vinden idag undrar jag om jag kommer vara taggad. Nu blir det DH och sedan tänkte jag berätta om varför jag gärna hade velat ha honom här just nu. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL