Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, oktober 5

studenten närmar sig med klacksparkar.

Vilken härlig känsla jag har i magen, vi har nämligen provat studentmössor idag & längtan tills den dagen kommer är enorm. Det konstiga är dock att när jag väl tagit studenten är det dags för mig att lämna linköping och gå vidare till nya äventyr. Jag har verkligen fått underbara vänner här, kan inte fatta att jag snart bott här i ett år. Som Fridah skrev, tiden går fort när man har roligt och det känns verkligen som om tiden bara rinner iväg. Jag hoppas på mer minnen med er innan det är dags för oss alla att gå våra egna vägar. Jag älskar att jag gjorde detta valet, även om saknaden för Göteborg & allt den staden innehåller är enorm så ångrar jag mig inte en sekund att jag flyttade hit. Det har varit ett underbart kapitel och jag tackar alla som funnits där för mig och tagit emot mig när det varit svårt. Nu kör jag snart, tillsammans med underbara flickor tar vi student 2010 och jag kan knappt vänta!

Första gången jag träffade fridah och nya vänskapsband knöts! Jag älskar dig smulan!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL