Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, oktober 5

Tack för att ni finns.

Nu har mormor & morfar lämat linköping i en himla fart, de skulle ju åkt imorgon egentligen men eftersom att det blev en liten debatt ansåg dom tydligen att de skulle åka idag. Dagen isig har varit mysig, dem hämtade upp mig efter skolan och vi gick till ikea & willys där vi inhandlade en ny tvättkorg, vinglas, glas & en massa mat. Hallen börjar likna något nu, iallafall är den på god väg att bli som jag vill om jag bara hade kunnat komma på ett sätt att dölja det där j*vla proppskåpet! Menmen mormor lagade pannbiff & jag åt nästan tills jag sprack, inget slår min mormors mat!!! Vill iallafall tacka dom för all hjälp, tror morfar stod i 3h med att få upp hyllan i badrummet! Nu är det iallafall fint och jag har ingen mer än dom att tacka! Just nu ligger jag i sängen med Melissa som suktar efter mys! Jag har dock plugg att ta tag i så hon får allt vänta med kilandet till imorgon. Vi hörs senare Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL