Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, oktober 4

Home sweet home

Det blev inget skrivande i bilen, somnade innan vi kom till borås och vaknade upp när vi kört förbi Jönköping. Resan gick bra förutom att melissa, (min lillekatt) blev åksjuk, ush! menmen nu är jag , mormor & morfar hemma hos mig och mormor har redan börjat prata om de förändringar hon tycker ska ske i lägenheten. Antar att jag kommer mötas av en totalförändring när jag kommer hem ifrån skolan imorgon. Får hoppas att morfar säger ifrån till min ära. Haha, aja gårdagen var det jag skulle berätta om, tar det dock lite kort, vaknde vid 18.00 gick till mormor där Daniella hämtade upp mig och vi köpte godis och kollade film, mitt inatten fick paulina & jag flipp och det blev en runda med bilen i stan. Där jag mötte upp E & vi gick hem till honom och lyssna på underbar musik. Nu ska jag snart sova imorgon blir det studentmöss provning i skolan sen är det willys och ikea som gäller för min del. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL