Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, oktober 28

Sömniga ögon

Nu börjar Karolin bli lite trött så ska snart bege mig till sängs. Imorgon väntar en lång dag då jag ska hälsa på mina f.d fosterföräldrar Caroline & Thomas på Mjörn. Ska bli riktigt trevligt och skönt att komma dit, bodde där när jag var 16år i ca: 8 månader och dom är mer allt varmt om hjärtat. Blir nog en lång fika och en promenad med hunden hampus och om tiden räcker till kanske ne ridtur med min underbara Apollo.

Efter Mjörn blir det om tiden räcker till en fika med Lina innan jag och Bella gör avenyn och Parken osäker igen. Så nu ska jag packa en liten väska inför imorgon (läs; klackar passar inte landet) och sedan ska jag lägga mig bredvid Daniella som snarkar så det bara står härliga till.

Hörs vid frukost
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL