Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, oktober 29

För nöja mig med att bara vara din vän

Godkväll, förlåt för det fördröjda inlägget som jag lovade vid frukost, men jag försov mig vilket jag ofta gör. Dagen har varit rätt underbart åkte till mina "bonus föräldrar" Caroline & Thomas och umgicks med dom hela dagen. Tog en långpromenad med Hampus (hunden) med & träffade min älskade lilla polle + hans vapendragare till hästvänner.

Thomas och Caroline är verkligen underbara människor och jag känner mig verkligen som en del av deras Familj, älskar att vara ute på Mjörn och bara glömma stads stressen och koppla av. Särskilt när jag välkomnas med öppna armar och en blöt puss från min trogne vän Hampus.

Kvällen däremot kan vi allt diskutera, vad som fick mig & Bella att gå ut en onsdag på ett höstlov är ju frågan, varenda ställe som vi en gång älskat var proppfullt med barn eller rättare sagt SMÅBARN! blev galen tappade det och drog hem. Så nu sitter vi här & ska snart hugga in i våra varma mini baguetter och njuta av en bra film. Detta är fan rikitg vänskap. Får satsa på utgång i helgen då Maria Swan fyller system-åldern och vi alla ska slå klackarna i taket och bara vara vi.

p.s: Hörde att vi får finbesök från lkpg, kan bli väldigt intressant frågan är bara hur hög mognads statusen är på mänskan.

// Karolin Chambel

1 kommentar:

Anonym sa...

Daniella


haha älsklingar, stan är skit för tillfället . Kolla min blogg ;)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL