Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, oktober 27

Dagen i all ära

Kom precis innanför dörren, osocial som jag är sätter jag mig framför facebook medans Daniella lägger sig på soffan och suckar. Dagen har varit lång, jobbig och bara allmän konstig.

Vaknade upp hemma hos Srjdan med en frilla som inte ens är okej under frukost, chillade lite där innan jag drog till mammas jobb eftersom att vi skulle leta stövlar idag, passade på att äta gott & hälsade på min Gudmor medans mamma jobbade. Väl i stan håll jag dock på att få ett nervsammanbrott, visst hittade jag skor jag ville ha men tror ni inte att varenda jävel var slut i min storlek, snacka om otur!! Men efter många om och men hamnade vi på Backaplan där ja hittade mina guldkorn. Och påtala om guldkorn så kom mitt guldbarn Daniella och hämtade oss med två lådor frukt&grönt (honjobbarmedsånt).

Menmen oturen blir värre, kom på att lite godis hade varit gott så vi svänger in på plopp på hemvägen, vi går ut ur bilen och kom ihåg att jag fortfarande ser lika nyvaken ut som när ja vad just det nyvaken och trött. VEM tror ni kommer ut ur affären om inte herr mr T!, (SAAAY WHAAAT) har inte träffat honom på 1år så ska ja träffa honom då. Okej no feelings men ni vet hur det är om man träffar på en kille från det förflutna vill man ju vara råsnygg! Nu är jag dock hemma, var móch träffade nickepicke jörgensen över lite prat en stund. Nu blir det film med min gris. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL