Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, oktober 19

Sjuklingen talar

Godmorgon, just nu ligger jag i min säng & pratar med mina kära vän Paulina på telefon . Sjuk är jag fortfarande, hostar och nyser hela tiden ush! Har varit hemma från skolan idag då min feber inte verkar gå ner, funderar stark på att ta mig till vårdcentralen men bara tanken av hur långt bort den ligger får mig att rysa. Ska iallafall fräscha upp mig lite ska möta fridah för lite brunch på e-house, för laga mat är det sista jag orkar just nu! Hatar att vara sjuk, värsta jag vet om jag ska vara helt ärlig! Menmen nu är jag det så det är bara att stå ut, om någon skulle komma hem hit idag skulle de nog få sig ett gott skratt då jag gjort det så bekvämt för mig det går så att allt jag behöver står runt omkring min säng. ni vet tv-kontrollen till höger, tekokaren till vänster haha ni fattar. Nu ska ja vila lite innan ja tar tag i krafterna och tar en dusch puss puss

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL