Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, oktober 19

Utmanad

Varför säga emot, blev utmanad av Arta.

Favoritcafé: E-house
Favorittidning: Cosmo
Bästa saken som händer i vinter: Lars Winnerbäck 11/12
Favoritplagg i garderoben just nu: Går det att välja?!?!
Längd:1,74
Vanligaste färgen på mina kläder just nu: Black
I höst kommer jag att gå klädd i: Leggins, höga stövlar, stor halsduk och en mysig jacka
Men absolut inte i: vårjackan
Mig själv med tre ord: Social, omtänksam och go
Jag tränar:Powerwalk is the new gym!

Höger- eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu: trött
Är det nåt du absolut inte äter: Kanin!
Kläder just nu: VARMT & MYSIGT
Vad sa du senast: " Saknar dig"

Fisk eller badkruka: fisk, helt klart!
Spelar du nåt instrument: Spelade trummor i 2år, dock sjukt dålig nu
Morgon- eller nattmänniska: NATT
Sparare eller slösare: Slösare
Har du några homosexuella vänner: Ja, ett flertal.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
ja!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-4
Vad ska barnet/barnen heta? Cornelia, william, leandro & isabell
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: skojar du, rör mig icke!!!

Största svaghet: morgonhumöret
Det här är jag bra på: att skriva
Bästa bok? En ö i havet, twilight-böckerna & tusen till....
Chips, morötter eller godis? Godis!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare helt klart, stammis
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har en tatuering och snart en till
Stökigt eller välstädat? Välstädat men ibland får man skjuta upp det.
Gillar du att sjunga? i duschen ja!
Kaffe, te eller inget? Både och
Har du en besatthet? ciggaretter

Vem är din bästa vän?
Isabell Carlsson, Maria Swan, Daniella Karlsson & Paulina Ekström, utan er ingen mig!

Jag utmanar Fridah

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL